Overland van Cairo naar Dar-es-Salaam - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Els Doeland - WaarBenJij.nu Overland van Cairo naar Dar-es-Salaam - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Els Doeland - WaarBenJij.nu

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

17 November 2015 | Nederland, Naarden

Als jullie inloggen op:
www.elsdoeland.waarbenjij.nu
dan komen jullie op mijn site.

• 17 November 2015 - 12:25

Margriet:

De test is goed aangekomen Els. Veel plezier, succes enz, ben benieuwd naar je verhalen.
    Grtjs, Margriet

• 17 November 2015 - 12:55

Carla:

Veel plezier Els, we gaan je volgen!

• 17 November 2015 - 13:19

Marinus:

Hou me op de hoogte !!

• 17 November 2015 - 13:27

Florence:

oke lieve els, we gaan je volgen. heel veel plezier, geniet en wees voorzichtig. ook van paul en connie. groetjes, florence

• 17 November 2015 - 14:22

Yvonne Van Mulukom:

Ha lieve Els, wij hebben jouw bericht gezien hoor! En we gaan je volgen op de wereldkaart! Alvast veel plezier met de voorbereidingen nu en straks met de reis! Maar zorg goed voor jezelf hoor en wees voorzichtig. Lieve groeten van Aad en Yvonne.

• 17 November 2015 - 14:22

Yvonne Van Mulukom:

• 18 November 2015 - 00:48

Yke:

Hee lieve Els AH fijn gelukt, enig om je te volgen. Ik smul altijd van je reisverslagen. Dus we kijken er naar uit. Doe wel voorzichtig en geniet met volle teugen, maar dat zal wel lukken. Veel liefs Ab en Yke

• 18 November 2015 - 08:18

Mariette En Theo:

Dag Els. Wat fantastisch om zo'n reis te gaan maken!!
    We kijken ernaar uit van je te horen. Heel veel reisplezier!