Dit is een test! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Els Doeland - WaarBenJij.nu Dit is een test! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Els Doeland - WaarBenJij.nu

Dit is een test!

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

17 November 2015 | Nederland, Naarden

Vrijdag 20 november vertrek ik voor een spannende reis door Oost-Afrika. Ik hoop onderweg voldoende wifi tegen te komen zodat ik jullie van tijd tot tijd kan laten meegenieten van alle indrukken die ongetwijfeld op mij zullen afkomen. Willen jullie even per mail of app een duimpje opsteken als dit bericht goed is aangekomen?

  • 17 November 2015 - 13:17

    Paul Weener:

    Heel veel plezier Elsje, maak er een mooie reis van! Ik ben benieuwd naar je avonturen

  • 17 November 2015 - 18:59

    Henk Gorter:

    Hoi Els
    Het werkt goed
    Ik wens je een hele goeie reis

    Groetjes Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naarden

Overland van Cairo naar Dar-es-Salaam

Dat doe ik overmorgen

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Foto's

04 Februari 2016

Ethiopie en Kenia

03 Januari 2016

Soedan en Ethiopië

09 December 2015

We zitten vast in Abu Simbel

29 November 2015

De eerste week
Els

Els is reislustig en doet dat in volle overtuiging. Er is zoveel te ontdekken: andere landen, de prachtige natuur, de mensen, hun culturen, zeden en gewoonten... De wereld is bijzonder!

Actief sinds 22 Okt. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 92346

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 31 December 2015

Overland van Cairo naar Dar-es-Salaam

Landen bezocht: